Något större?


Halloj! Nu har man bott i min allra första lägenhet i några månader. Har bott här sen 19 oktober. Men jag funderar verkligen på att stå i kö något större lägenhet. Kanske i Östervåla. Jag hittade några som jag funderar på att stå kö i. Jag längtar väldigt mycket efter en riktig kök.
lagenhete
De första som jag hittade är Toften- 48,3 m².. Dock skulle jag vilja bo med nån i denna lägenhet. Ingen kul att bo själv. Men de såg så mysigt ut. 🙂  http://pilab.se/2014/03/19/toften/
lagenhetb
Den andra heter Laksjön -45,2 m²… Där ser ut som att de skulle passa mej väldigt bra. Inte för stort eller för litet. http://pilab.se/2014/03/17/laksjon/   Åhh! Jag vill ha ett riktigt kök! Känns så trångt där jag bor just nu.

 

 

Jag tror att jag kommer att fixa de här.. Att bo på ett större lägenhet. 😀 ❤ Vet inte hur länge jag orkar att bo i denna söta och lilla lägenhet just nu. Känns som jag inte får plats med grejer..Men om jag väljer den med Laksjön -45,2 m², Så får jag plats med mycket.

 

Vet inte hur länge jag kommer att bo på krypinnet. Jag trivs.. Men känns lite knöligt bara.. Får kontakta min hyresvärd om detta. ^u^ Nu ska jag handla lite till middagen.. Ska laga pannkakor! Yey!

Ha en fin lördag allihopa!
kram från Ellen

2 thoughts on “Något större?

  1. Hoppas du kan få flytta till något större inom snart framtid, är jättebra om du ställer dig i kö snart, så du kan flytta få en möjlighet att få en större lgh ex. den vid Laksjön det såg riktigt fint ut ❤ den på 45 kvadrat, skönt också när du får ett större kök och kan baka mm.
    Önskar dig lycka till med bostadssökandet 🙂
    Kram

    • Tack! Jag ska höra med päronen att ställa kö i den lägenheten :3 😀 Jag skulle vilja flytta in dit.. Jag gillar inte mitt kök här -_- *morrar* Men annars trivs jag i lägenheten

Söta ord från dej!

