Finlandsgullets lilla vardag · Livet på Sjövik · Mitt arbete

Ser framåt ❤


​Hej! Längtar tills nästa Vecka. Då börjar jag på praktiken igen. Yey! Ska bli kul att träffa barnen o kollegorna. I vår hoppas jag : Jobba flera dagar och timmar. Att jag jobbet tisdagar, onsdagar och torsdagar. Kanske öka nån tider sen? 😄 De ser jag fram emot..😀

På sommaren semester sen.. Första semester på flera år.. Hade semester när jag jobbade på Solrosen Östervåla. Haft lov när jag gick på lågstadiet till gymnasiet och på Sjövik. Jag ser fram emot så mycket nu i år. ❤ 
Tänk er.. Innan jag gick på Sjövik, så var min självkänsla och självförtroende låg. Eftersom jag var sjuk.. deppig.. men när jag började på Sjövik blev mitt självförtroende och självkänsla på topp. 🐱 

Åh nu känner jag mera självsäker än innan  . Tack vare Sjöviks Folkhögskola.  Har ett eget lägenhet, har ett praktik (i Uppsala)  som jag trivs med.. Tack vare min LSS fixade detta. Så såg de inte ut för några år sedan. 🤔

Då fick vi som har Lss från  Heby kommun bara jobba i kommunen. De fanns inget som passar så bra då.. Tur att de har ändrats.😁 Hur som helst.. Vi hörs!

kram från Ellen 

2 thoughts on “Ser framåt ❤

Söta ord från dej!

