Min lilla vardag

Nyårsafton 2016


Halloj! På nyårsafton firade jag med syskonen mina, och min kusin Emilia. Vi åt tacos vid kvällen, kollade på The Hunchback of Notre Dame. Det var riktigt trevligt. Samtidigt vi kollade på filmen åt vi glass, drack te. Mys!☕
nyarsafton-2016
Jag och kusinen tog många selfies via min kamera. Haha! Ni får bara se 2 av många av bilderna vi tog. Mamma och pappa firade nyår hos familjen G. De kom hem till oss vid 23 taget. Vi såg hur grannarna sköt fyrverkerier.🎆🎇

 

Våra hundar brydde sig inte om fyrverkerierna.. De var inne och skällde ut dem. Haha! Katterna låg och sov i sängarna. Hundarna var mera irriterade på fyrverkerierna än rädda. Dem har bott i stan förut, innan vi köpte vovvarna för några år sedan. 😆😏

Jag ser fram emot den här året! Jag hoppas och tror att år 2017 blir ännu bättre än år 2016. Det känns så i alle fall. Jag har lämnat de jobbiga bakom mej.. Glädjer mej de roliga minnen från förra året. 🇫🇮 🇸🇪

Ha en fin kväll allihopa!
kram från Ellen

Söta ord från dej!

