Finlandsgullets lilla vardag · Min lilla vardag

Hej år 2017


God fortsättning på de nya året! Hoppas att ni har haft en fin nyår. Det har jag haft.. Men ändå inte. Jag hade huvudvärk hela dagen/kvällen igår. De gick inte över sen jag gick och la mej, när jag kom hem.😷 Hade lite feber.. Men idag mår jag bättre.. Kanske var tillfälligt feber?

🎇🎆❇✨

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

Nyårsfin! 🌠

Gott nytt år 2017! 🎇🎆❇✨

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

De var mera fyrverkerier, än nyårsafton 2015..  Det var kul och se. Jag hoppas och tror att år 2017 blir bättre än förra året.🌟  (förra året? Känns fortfarande overkligt att de är ett nytt år 🌠) Jag kommer att lägga upp bilder från nyårsafton om några dagar.

Vi hörs! 

kram från Ellen

4 thoughts on “Hej år 2017

  1. sv: Haha tack, den har utvecklats efter att ha flyttat runt så mycket.

    Inte kul med huvudvärk, ibland kan det bara dyka upp.
    Kommer bli ett härligt år det här 🙂

  2. sv: Hmm, betyder att jag skriver bra då 🙂 först tvekade jag om jag skulle lägga upp inlägget men nu får jag ge mig och skriva från hjärtat lite mer! det är ofta jag inte skriver saker jag skulle kunna skriva om, tyvärr.

Söta ord från dej!

