Sparad i Min lilla vardag

Återblick från år 2016


Hej! Tänk att år 2016 är snar slut. Jag hoppas och tror att år 2017 blir ännu bättre än år 2016. Mitt år 2016 har varit en berg och dalbana.. Men jag har kämpat! Mår mycket bättre.. lämnat de jobbiga bakom mej. Vara med folk som bryr sig om mej. 🍀💓
15285057_1803952299852559_7299428368635119850_n-1
Va med dem som älskar hela dej! Man märker genom åren, vilka som bryr om hela dej,, och vilka som inte gör det. Var med dem fina vänner som uppskattar dej.. Inte dem som se ner på dej. ❤
Nyårslöfte 2017 är :
 
1. läsa bibeln så ofta jag bara jag kan.
2. Umgås med dem som älskar hela mej.
3. Göra saker som jag mår bra av..
4. Satsa mycket på mina serier.. kanske man får napp någonstans?
5. Att få öka dagarna och tiderna på praktiken.
6. Hitta på saker med mina nära och kära..
7. Samla på fina minnen!
Ha de så fint! 
kram från Ellen
Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

3 reaktioner till “Återblick från år 2016

Söta ord från dej!

