Finlandsgullets lilla vardag · Min lilla vardag

23 december 2016


Hejsan! Idag är det dan, före dan före doppar dagen.  Hoppas att ni har de bra innan de blir jul imorgon. Idag har jag haft besök av en stödkvinna, hon hjälper med tvätten. Men de är mest jag som gör. Stödkvinnan Isabella som hon heter, stöttar mej.. Nästa år så ska vi laga mat tillsammans.. Maträtter som jag inte vet hur man gör. 🍭 🍬 🍫

Facebook-messengers egna snapchat..
Facebook-messengers egna snapchat..

Men förutom tvätt och mat, så är hon sällskap för mej.. Idag så ritade vi tillsammans, det var trevligt.  🎨 Vi Visade snapchat filter för varandra. 👻

 

Fikade och hade koll på tvätten. När hon åkte hem. Så kollade jag till tvätten.. Det tog en bra stund tills de blev klar. Isabella ska komma till mej nästa varje fredag,, vara hos mej ca 2 timmar. ❄ ⛄
23-december-2016-1
Senare idag så gick jag till familjen och åt tacos. Se var mysigt det är hos familjen. Julmys! Granen är färdigt pyntat, och godisbordet är fullt med godsaker.  🎅 🎄🌟 Vi kollade på Nu är det jul igen, 1, 2, 3.
23-december-2016-2
Vi tog en paus från andra filmen, för att äta den goda julskinkan. 🐷 Djuren ville också ha de godbiten. Katterna och hundarna. Tokar! Det var roligt att träffa alla i familjen igen. Imorgon ska jag hem till familjen vid 9 taget. Julgröt, julevangeliet och julmys! 🎅 🎄🌟

Ha de så fint allihopa!  
kram från Ellen

One thought on “23 december 2016

Söta ord från dej!

