Finlandsgullets lilla vardag

Julstök


Hejsan! Känner mej så stolt! Har jul städat hela min lägenhet. Dammat, dammsugit, och moppat golv. Städat badrummet. Har även skakat mattorna. De är lite små plocka kvar. Men nu slappar jag lite. 👍

Jag: Nom Nom 🍩🍰 Ludde: Vad håller du på med?😓😒 #snapchat #instavideo #harbo #hundmys #finlandsgulletslillavardag

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

(Videon från igår. Haha!)

Har handlat lite mat och sånt.. Så man överlever. hehe! Men ska äta julmat hos familjen under julhelgen.. Men jag vill gärna ha frukost och sånt i skafferiet/kylen/frysen. 🐧

Jag ska fixa lite tvätt också. Nytvättat.. ska lägga i Skåpet o lådor. *pustar ut* Hur har ni det? Hoppas att ni har de bara fint!

kram från Ellen

Söta ord från dej!

