Sparad i Min lilla vardag

Shopping i Morgongåva 


Halloj! Igår åkte jag och familjen till Karlssons, som ligger i Morgongåva. Man kan säga att Karlssons är Heby kommuns egna ullared. Hihi! 😁😀

Utanför butiken.. 🌅

Jag köpte mitt till lägenheten, och en liten present. 🎆 Köpte 4 äggkoppar, 2 grytlappar, en fin skjorta till julafton, sockor, en tavla som står: home sweet home. Och godis till julen . En låda för te 🎉 🎄
Vi var där tills de skulle stänga. Åkte hem till familjen och åt middag där. Efter maten så gick jag hem med alla sakerna. 😜😋
Ha de så fint!
Kram från Ellen 

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

6 reaktioner till “Shopping i Morgongåva 

    1. Det är en tradition här hemma att åka till Morgongåva några dagar innan jul. Men jag har alltid missat.. Jobbat på Solrosen Östervåla och pluggat på Sjövik. Så denna gång kunde jag. Yey! 🎆⭐

Söta ord från dej!

