2016 Ă„rs-listan 💎


Hej! HÀr Àr en lista som jag har lÄnad av Underbara Clara

forsbergs-cafeet-2

Gjorde du nÄgot 2016 som du aldrig gjort förut? Flyttat hemifrÄn och jobba pÄ ett förskola

Genomdrev du nĂ„gon stor förĂ€ndring? Ja.. att flytta hemifrĂ„n. Det var stort för mej 🐟 🐠  🍀

Blev nÄgon/nÄgra av dina vÀnner förÀldrar i Är? Nej men min kusin Johannes fick sitt första barn. Det blev en liten tjej., och nÀsta Är sÄ kommer min kusin Linda fÄ sitt 3:e barn

IMG_4774

Vilket datum frÄn Är 2016 kommer du alltid att minnas?

  • Oj.. 23 april var det öppet hus pĂ„ skolan, 14 maj hade vi sista kvar helgen. DĂ„ var vi till Sala och hade mys hos Pernilla den 15 maj.
  • 23 augusti började jag pĂ„ praktiken
  • 19 oktober flyttade jag hemifrĂ„n.

Dog nĂ„gon som stod dig nĂ€ra? VĂ„ran granne.  😱 😭

Vilka lĂ€nder besökte du? Ingen land, var bara i SverigeÂ đŸ¶

BĂ€sta köpet? LĂ€genheten.  🍀

Sommar mys, 2016 (7)

Gjorde nĂ„gonting dig riktigt glad? Mina nĂ€ra och kĂ€ra đŸŒč

Saknar du nÄgot under Är 2016 som du vill ha Är 2017? Inte vad jag kommer pÄ just nu..

Vad önskar du att du gjort mer? Vara tuff och modig.. Men de Ă€r jag redan.. 😎

Tyttbo-blÄsippor, 2016 (2)

Vad önskar du att du gjort mindre? LĂ€gga sĂ„ mycket energi pĂ„ dĂ„liga vĂ€nner.. som man trodde de var bra vĂ€nner. 💔

Favoritprogram pĂ„ TV? Sofias Ă€nglar 😇

BÀsta boken du lÀste i Är? Mumintrollet och Octoberbaby

IMG_4502

Största musikaliska upptĂ€ckten? Schlagern 2016 đŸŽč

wp-1471950929842.jpg

Vad var din största framgÄng pÄ jobbet 2016? Praktik pÄ ett förskola. Yey!

Största framgĂ„ng pĂ„ det privata planet? Va? Hur menar du nu?Â đŸ˜¶ đŸ€” 😯

Vad Ă€r det Nessa ser för nĂ„got? 😼 Hon ser sĂ„ förskrĂ€ckt ut! đŸ˜Č😰 #kattmys

A post shared by Ellen Lundberg đŸ‡«đŸ‡ź (@ellenlundis) on

Största misstaget? Alla gör misstag.

Tjej helg, 2016 (3)

Var du gladare eller ledsnare i Är jÀmfört med tidigare Är? Gladare. Men vissa perioder sÄ var jag ledsen. Men mest gladare, nÀr jag fÄr umgÄs med dem som jag tycker om.

Vad spenderade du mest pengar pĂ„? LĂ€genheten, möblerna.. 😟

NÄgot du önskade dig och fick? Mumin film, underlÀgg till bordet, Muminmugg, osv

NĂ„got du önskade dig och inte fick? Jag önskade mycket Mumingrejer.. Men fick nĂ„gra i alle fall. Men hade önskat nĂ„gra kristna cd skivor.. De fick jag inte.Â Â đŸ‡«đŸ‡ź 🇾đŸ‡Ș  FĂ„r köpa sjĂ€lv nĂ„n gĂ„ng, nĂ€r jag har mera tid

Min 25 Ă„rs dag (2)

Vad gjorde du pĂ„ din födelsedag 2016? Firade hemma med familjen! 🎈

wp-1466930114179.jpg

Finns det nÄgonting som skulle gjort ditt Är Ànnu bÀttre? StÄ upp för dina vÀrderingar.. Strunta var andra tycker och tÀnker.. De har jag försökt. Ibland hjÀlper det och ibland inte.

wp-1463030315568.jpg

Vad fick dig att mĂ„ bra? Jesus, Mina vĂ€nner, familjen, praktiken, min lĂ€genhet.đŸ‘¶

wp-1454921688634.jpg

Vem saknade du? Gammelmormor och vĂ€nnerna frĂ„n Sjövik❀

De bÀsta nya mÀnniskorna du trÀffade? Barnen pÄ kims förskola. Vilka underbara varelser dem Àr.

wp-1452441910095.jpg

Mest stolt över? Mina nÀra och kÀra.

Högsta önskan just nu? Kramar av mina vĂ€nner frĂ„n Sjöviks-gĂ€nget.Â đŸ˜»đŸ˜ș

Vad tÀnker du göra annorlunda nÀsta Är? Jobba flera dagar i veckan pÄ praktiken. Moblera om i lÀgenenheten kanske? Resa kanske? Hitta pÄ mycket skoj med mina nÀra och kÀra

Ha de sÄ fint allihopa! 

kram frÄn Ellen

2 Replies to “2016 Ă„rs-listan 💎”

Söta ord frÄn dej!

