Foton · Vänskap

Julmarknad Linnés kammare


Hejsan! För ett tag sen var jag och min kontaktperson till Linnés kammare, utanför Uppsala. Vi var på en julmarknad där. Det var jätte mysig. Fanns mycket att se.🎅 🎄🌟
linnes-kammare-16-1

Inne ett gammal lada, så fanns de mycket att fynda. Jag och Åsa träffade på en släkting till oss. Min pappas kusins fru Sanna, hade sitt alster.. eller vad de kallas. 🙂 Jag köpte ett hjärta där.  ❤

 

Åsa och jag gick in till de stora och vita huset. Där kunde man fika. För något som vi är bra på, är just att prata och fika. Hehe!  ☕ Det är viktigt!
linnes kammare 16 (2).png
Vi kollade runt och jag råkade tappa min vante hela tiden.. Morr! Så Åsa fick påminna mej hela tiden.. Efter vi hade vart där i några timmar åkte vi hem igen.  Vi var nöjda med dagen. 🙃 😜 Vi hörs!

kram från Ellen

Söta ord från dej!

