Lucia på Kims förskola👼


​Hej! Idag på praktiken, åkte jag en tidig buss tid. Jag kom till Kims förskola vid halv åtta. De fixade lite ljus och sånt på gården. Kvart i 8 kom barnen med sina föräldrar. Jätte söta! De var Lucia, tomte, pepparkaka, tärna o stjärngosse 👼

Julmys på praktiken 🕯🎅👼

Fröknarna tog bilder på barnen, innan Lucia tåget skulle börja. Alla barnen o personalen gick ut till gården och ställe oss. Föräldrarna såg stolta ut. 🕯

Så sjöng barnen Lucia sångerna. Jag fick Hålla ett barn i handen.  

När allt var klart gick vi in igen. Barnen med dina päron  ☕ De bjöds på julfika. Efter fikat så pysslade föräldrarna med sina barn. Julpyssel. 

Jag åkte hem vid 10. Orkade inte vara kvar längre. De gick bra för kollegorna. Huvudsaken att jag var med från början och till 10. ❄ 
Hade ont i magen idag.. de känns som de ska gå över nu. Så de är skönt. Glad Lucia på er! 🕯 Vi hörs!
kram från Ellen 

6 thoughts on “Lucia på Kims förskola👼

  1. sv: Jag tycker ändå att vi har haft mer snö än andra åren. Det har snöat flera gånger redan. Annars brukar det snöa en gång, smälta bort nästa dag och sen snöa igen inte förrän efter jul.

    Mysigt med fikat.

Söta ord från dej!

