Mys-måndag


Hej kära vänner! Hoppas att ni har de bra. Jag mår fint. Lite seg bara. I helgen så hade jag av en kär vän.  Alltid roligt att umgås med sina nära och kära. 🔆

 

Eller vad säger ni? Sista veckan av december, på mellandags veckan, ska min kära vän Frida komma hem till mej. Yey!🐋 Så vi ska planera sen vad vi ska göra den 27 dec til 30 dec. Hehe! 🐢

wp-1481542757324.jpg
Hur som helst.. Idag är det fint väder ute. De kom mycket snö under helgen. När jag var på promenad, så vurpade jag hela tiden. De var så halt ute. Så ni där ute.. var försiktiga❄
wp-1481542753230.jpg
Jag har till stan en snabbis. Det är så kallt ute så jag köpte varm chockad fånga Espresso house. ☕ Yummy! Nu är man varm igen ❄ Min buss var försenad till stan. Så då passade jag på att köpa denna..

När jag kom hem så städade jag och diskade. Nu är jag klar! Skönt! Nu ska jag bara ta de lugnt idag. Vad ska ni göra för skoj då? Ha en fin dag allihopa!

kram från Ellen

Söta ord från dej!

