Julmyser fortsätter på praktiken


Hej! Tänk så mysigt det är.. att de är snart jul. 🎅 🎄🌟 Det är inte långt kvar tills jag får jul-ledighet. Tycker att det är så mysigt med julen. Idag var jag till praktiken igen. Var inte dit i tisdags, när jag hade så ont i kroppen då. Man tröttnar på de milda vädret. Jag längtar efter snön och kyla nu.⛅🌫
wp-1481195927950.jpg
Idag på praktiken var de fruktstund. Efter frukten. Så fick barnen ett uppdrag av nissen. Att man skulle rita vantar till tomten på ett papper, och klistra fast de på ett färgglatt papper. Så kan tomten bestämma sig vilken vante han vill ha sen 🎅👼 gulligt!
wp-1481195917439.jpg
De var just de barnen gjorde. Jag hjälpte dem att vässa pennorna, dels ut vantar-papper. ☺🙃 Sa till om barnen var för högljudda. Vid 11 så dukade jag fram till lunchen. 🎄

 

Barnen övade på Lucia sångerna.. För nu på tisdag är de Lucia. Jag tänker åka till praktiken tidigt på morgonen då, för att se barnen sjunga 🎶🎵 Lunch över 11. De var min dag de. Lite tråkigt att de inte är så vintermys nu ute. 😖😔😶

Vi hörs!
kram från Ellen

 

2 thoughts on “Julmyser fortsätter på praktiken

Söta ord från dej!

