Livet på Sjövik · Vänskap

Sjöviks mys hos mej , 2016


Hejsan! I onsdags 31/11-2016 ,  så kom mina kära Sjöviks-gäng hem till mej. Tänk att de åkte från Dalarna och till Harbo, för att träffa lilla mej. De gör mej varm i hjärtat. Att de ville komma hem till mej, när jag bjöd in dem. ❤

 

Det var ett kärt återseende. Jag och kära gänget kramade nästan sönder varandra. Jag blev så glad att dem kom. Jag bjöd in dem till mitt enkla hem. Birgitta och Inger hade med sig fika. Kaffe, Te, lussekatter och pepparkakor.

Alla bilderna har både jag och Calle tagit.. 🎥  🎬  📸
sjoviks-mys-hos-mej-16-1
Calle tog över min kamera..🌲🌳🌱

Jag och Birgitta ,
Lovisa och Inger
Emmy och Sandra A
sjoviks-mys-hos-mej-16-2
Tok-pojkarna Tomas och Calle.😆
sjoviks-mys-hos-mej-16-3
Jag busade med Birgitta. Haha! Vi satt och pratade, skojade allihopa. Och den del kramar.💟
sjoviks-mys-hos-mej-16-4
Min säng var populär i alle fall. Och kameran min. 🎥  🎬  📸
sjoviks-mys-hos-mej-16-5
Jag tror att Dalar-gänget var lite trötta efter de långa resan. 🙂 Fröknarna var nyfikna hur jag hade det. Praktiken och lgh. Självklart så berättade jag hur jag hade de. ✨
sjoviks-mys-hos-mej-16-6
Tycker så hemskt mycket om min kära klass. Saknar gamla klassen: Kim, Joel, Mattias, Frida, Niklas, Anton och Philip. 🍀
sjoviks-mys-hos-mej-16-7
Jag fick vackra blommor av klassen. Ur fina! Sen vid eftermiddagen gick vi och åt pizza här i Harbo. 🍕Yummy!🍕 Jag lämnade lite julklappar till några, vi var till Ica en stund.🎒🎓

Till slut fick vi krama sönder varandra, innan de skulle åka. Det var jobbigt att se när de skulle åka tillbaka till skolan igen. Kompisarna såg att jag såg så ledsen ut.. Det var jag också.. Grät när jag kom hem. 😢 😭 💔 Ville bara låsa in vännerna i garderoben. Hehe! 💖

 

Är så tacksam att jag har så fina vänner, som älskar hela mej. För jag älskar hela dem. Insidan som utsidan. 🙂 💖  Vi hörs kära läsare!

kram från Ellen

Söta ord från dej!

