Uppmuntran till er läsare


Hej! Ett uppmuntran till er:  Det Spelar ingen roll om man har ärr, eller inte. Det viktigaste är att man är vacker i insidan. De vackra som man har inom sig, lyser upp till de yttre. Hela människan är vacker.👆

jesus_hands
Visste du att Jesus har kvar sina märken, efter korset?☝ Själv har jag lite ärr på fingret o så.. Vet inte vad som hände. Nåt tokigt som barn, man kanske gjorde då. 🙂
wpid-jesus-feet.jpg
Nåt annat jag kom på.. man kan ha ärr i sitt hjärta.. Men Jesus kan hela den. Jag har lite ärr i mitt hjärta.. saker som jag har varit med om,, som jag kämpade i genom.❤

Men Jesus är som ett plåster och läker allas sår. Oj.. vad fick jag de ordet ifrån? 😮 De bara kom från mitt hjärta. ❤ Den helige anden kom över mej. ❤

Massor av kärlek till er!

kram från Ellen

One Reply to “Uppmuntran till er läsare”

Söta ord från dej!

