Familjemys 💖


Halloj! IgĂ„r eftermiddag sĂ„ gick jag hem till familjen, för att umgĂ„s med syskonen mina. Min kusin var dĂ€r ocksĂ„, sĂ„ de blev kusin-mys  💖  Tjejerna satt och ritade nĂ€r jag kom hem till familjen. Min syster Ă€r kontaktperson till vĂ„r kusin Emilia.
wp-1480821229879.jpg
Vad Ă€r det Nessa ser för nĂ„got? 😼 Hon ser sĂ„ förskrĂ€ckt ut! đŸ˜Č😰

Satt och drack te, medan tjejerna ritade. Vi tog skojiga snapchatŽs bilder/filmer med varandra. UmgÄs, njuter med dagen.
wp-1480821262241.jpg
Kusinmys ~ Jag och kusinen Emilia. â€Â Ă„r vi inte lika? Vi tjejer umgĂ„s med varandra hela dagen,, tills de var dags för goa kusinen att Ă„ka hem igen. Syrran skjutsade henne. Jag stannade kvar och Ă„t middag.

UmgĂ„s med alla syskonen. Vi ville se en julfilm som vi minns,.. Men vi hittade inte den pĂ„ nĂ€tet. Vi minns bara smĂ„ detaljer frĂ„n barnfilmen. tex en gosedjur som ser ut som en snögubbe, den hette snöboll. Fanns en rosa tjej-kanin, och massor av andra kramdjur.. 💓

 

Vi kollade pÄ leksakernas jul (Mupparna) istÀllet.. Men vi ledsnade snabbt,, för vi blev irriterade pÄ en figur frÄn filmen. Haha! Den smaskade, nÀr den skulle prata.. SÄ dÄ tröttnade vi snabbt.. Jag gick hem, för jag har sÄ ont i kroppen.

 

Är sĂ„ tacksam att jag har en stor och kĂ€rleksfull familj! 💓 Vi hörs!

kram frÄn Ellen

Söta ord frÄn dej!

