Sparad i Livet på Sjövik, Min lilla vardag (2), Vänskap

Trevligt sällskap


Hej! Hade trevligt sällskap av fina vännerna från Sjövik idag. Fikamys, umgänge, skratt, pizza mys! Ville inte att dem skulle åka hem 😦 😥 Saknar dem redan!

15285057_1803952299852559_7299428368635119850_n-1
Ny frisyr! Ska spara ut de ut till mellan långt. 🙂

Fick blommor av L-blocket, lite fika och en målning av Emmy.Ville bara låsa in dem i min garderob 😉 Hehe! Så de ska bli mina slavar.❤ (på skoj alltså)

(Tycker att denna låt är så fin 🎵🎶)

Är så tacksam att jag har så fina vänner! Tack Calle, Lovisa, Emmy, Tomas, Sandra och fröknarna Birgitta och Inger att ni kom! 💙 Jag kramade sönder mina finisar, innan de skulle åka.. Även när de kom hem till mej. De gillade min lägenhet. Liten och söt! Vi hörs!

kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

2 reaktioner till “Trevligt sällskap

    1. Ja det var hur mysigt som helst! Tackar! 🙂 Jag ska spara ut de till mellan långt. Har tröttnat att ha kort hår.. och har tröttnat att ha långt hår.. Så jag vill ha mitt i mellan 😀

Söta ord från dej!

