1 månad i min lägenhet


Hej! Tänk nu har man bott i min lägenhet i 1 månad. Jag trivs väldigt bra. ❄ ⛄ forsbergs-cafeet-1
Baksidan av lägenheten 🌟
forsbergs-cafeet-2
Framsidan av lägenheten. 🌟 Jag satt dit lite saker på grannarnas bilar.. Registreringsnumret

 

Syrran: Kommer du bo här hela livet?📦 🔑 🏠
Jag: Nej! Kanske i 1 år,, sen vill jag bo något större lägenhet. Men de tar vi då. Just nu ska jag bo här ett tag till.🐕

Dancing on sunday 😎🎶#snapchat

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

 

Saknar snön ❄ Vart tog vintern vägen? Nu är det höst igen.. Skumt.. 🍁 🍂 🍃 Jag vill ha tillbaka vintern igen. De blir mera ljusare ute med snö. ❄ Ni som har mkt snö.. Skicka snön till Uppland. Vi behöver snö nu.. (alle fall barnen.. o jag.)

 

 

Nu känns det som jag kom av ämnet lite.. Hehe! Hur som helst… Tycker att mina grannar är trevliga. Grannarna som bor framför mej, känner jag sen tidigare.

De går i samma församling som mej. Sen är det några grannar som bor övervåningen och några i nedervåningen som bor själva..  📦 🔑 🏠  Jag har den minsta lägenheten här i gamla forsbergs caféet. 24 m2.

Gamla forsbergs caféet?? Jo.. Pilab har byggt om cafét till lägenheter i den. Smart va?

 

Ha en fin dag allihopa!
kram från Ellen

6 thoughts on “1 månad i min lägenhet

    • Tack ska du ha! ❤ De har gått fort. Först var jag inte redo att flytta hemifrån. Sen pang poff.. 💥 Nu har jag en egen lgh.

      Nackdelen är att det är så knöligt att laga mat o diska. Önskar att de borde vara större arbetsyta för man ska laga mat o så 😶😑

      Annars är de toppen där! 😄

      • Varsågod vännen ❤ precis i början var du inte redo, men sen från ingenstans så blev du redo 😉 men är sånt som händer att man ändrar sig. Men jättekul du har en egen lgh nu iella fall. Ja, är synd det är litet och trångt vid spisen, skulle varit lite större arbetsyta så du har lite mer yta att jobba på, men får tänka att i framtiden kanske du har lite bättre kök och ugn 🙂

Söta ord från dej!

