Hej på er ! Idag var jag till Östervåla och hade en mysig eftermiddag med Åsa. Först så gick jag till Wåhlstedts AB.

Julduken från Solrosen och nagellacken från den andra affären

Julduken från Solrosen och nagellacken från den andra affären

Där köpte jag 2 fina Isadora nagelack. En turkos och en röd.  Sedan strosade vi på Solrosen Östervåla.

Julgardiner från Solrosen

Julgardiner från Solrosen

Jag köpte en julduk, 2 julgardiner till min lägenhet. Är jätte nöjd med mitt köp.. 🌟 Man träffade på folk som man kände. (Dom hade julmarknad på Solrosen) 🎅 🎄🌟

Fika-tokiga brudar 8)

Fika-tokiga brudar :) 

Jag och Åsa fikade på  Vålakakan café & konditori och bara snackade.. Gjorde snabba ärenden i våla, sen var det dags att åka hem till Harbo igen. 💫

 

Tack Åsa för en fin dag med dej! Du är världsbäst!  ❄ ⛄ 
Nu längtar vi efter snön… Det blir ju mera julmys då.. Nu är de så grått och tråkigt ute. Vi hörs!
kram från Ellen