Hellu! Eftersom jag var så snuvig förra veckan, så är man tillbaka igen till praktiken. Jätte skönt tycker jag. Man blir så rastlöst att bara vara hemma.🍊 Hur som helst.. Idag så var det tråkigt väder. Regn, kallt och slask…
bibblan med praktiken.jpg
Vart till biblioteket med praktiken idag 📚 Det tog tid att komma till bibblan,, och även tillbaka till förskolan igen. Barnen var trötta.. Då vill dem gå sakta.. Men nu har vi lånat böcker.

Vi kom tillbaka till förskolan över 11, tur att mattanten var så snäll och dukde åt oss. Det blev pasta och falaffer.. Falaffer… Eh… Ingen höjade för mej.. eller barnen. Haha! Men vi smakade i alle fall.

(Blev sugen på denna mat nu –>🍔🍟 )

 

Jag har alltid trott att jag har jobbat ca 4 månader.. Men de stämde inte riktigt.. De måste vara ca 2 månader eller så. Jag räknade lite fel, fick fråga pappa på sms hur länge jag har jobbat på Kims förskolan. Började den 23/8 där.. Oj.. Nu känner man barnen och kollegorna lite grann.. ☕  Jag trivs! 🐖 🐽

Ha en fin tisdag allihopa! 🐱 🐶
kram från Ellen