Hej på er! Hur har ni det i vinterkylan? Har ni de bra? Igår var jag hos familjen och umgicks. Hade så tråkigt i min lägenhet. Hade inget att göra, så jag gick hem till kära familjen. Åt middag där också. ❄ ⛄

Knas vovvarna 😄😃 #hundmys #instavideo #harbo

A video posted by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

Hundarna tokar sig som vanligt. Haha! 🐕

Vid kvällen så kollade jag och mamma på tv. Gick sedan hem vid 22 tiden. Inatt kunde jag inte somnna,, det var fullmåne, och så hörde jag massor av ljud i lägenheten. Det är ett gammalt hur man bor i.  Det har varit ett gammalt café en gång i tiden.. Inte så konstigt att man hör massor av ljud. 😟

Tog ett kall glas mjölk, sen somnade jag vid halv 3. På morgonen vaknade jag över att jag hade ont på vänstra sidan av käket.. Skumt.. Somnade om sedan.. Jag vaknade vid halv 12.😛 Haha!  🍭

Under dagen så har jag ätit, gjort mej ordning och städade hela lägenheten. Jag började med att damma av allt. Sen vid 13 kom pappa och syrran med dammsugaren.. Får låna den en så länge, tills jag skaffar mej egen. De var så skönt när allt var städat och klart. Nästa vecka ska jag få besök, av nån stöd..(vill inte berätta varför) Då ska jag städa ännu mera. De behövs att städa i badrummet, och sånt.  🖖 🖐

~ ❄☃ #snö #harbo #vinter2016 #vinter2017 #snow #winter2016 #winter2017 #finlandsgulletslillavardag #sunset #solnedgång

A photo posted by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

Ikväll så ska jag äta middag hos mej. Hade tänk att koka pasta igen,, men kanske steker korv eller köttbullar till. Jag har inte bestämt mej än. 🍳🍴 Ska ha tomater till, hade gurka förut i kylen.. men märkte att den började att säga hejdå.. Rätt så mjuk..

Imorgon blir de kalas för lilla pappa. Det är ju fars dag. 🕵 Vi hörs så länge! Ha de så fint allihopa! 

kram från Ellen