Hej! Det är även snö i Uppsala med. Inte bara i landet där jag bor. Idag hade barnen lekte ute snön. ❄🌨En del barn gillade att äta lite snöbollar. Blä 😁😃

Vi hade fruktstund, för imorgon ska de ha höstfest eller kanske vinterfest..För de är ju vinter nu ☃⛄ Under dagen hjälpte jag barnen att ta fram färgglatt papper, så de kunde klistra fast sin motiv, som de hade målat på. 💖
Sedan satt jag upp deras teckningarna på dörren med kludd. Några barn höll på med vävning, en del lekte. De var tjo o stimm idag 🐷 Man fick voffa till när barnen inte lyssnade 🐶🐕 Busungar!
Mina handledare såg att jag var mosig.. Hade smsat att jag skulle försöka orka vara på praktiken idag. Trots min förkylning.. men till slut fick jag åka hemma innan 11. 😔 Hoppas att jag har ork att komma på torsdag istället. 😊

Vi hörs ! 

kram från Ellen