Halloj! Den här dagen har de varit toppen.  Det började med att jag känner mej som en stolt storasyster! Eh? Jaha? Läs så får ni se..  Min yngsta syster Noomi hjälpte mej med att handla basmat, frukt och sånt. 😍😘

 

Är så tacksam över att tösen hjälpte mej. De verkar rätt mycket matkassar. Jag tror inte att jag inte skulle orka bära allt.. om syrran inte kom över hem till mej, spontant besök. Puss min lilla Noomi 💞 De gulligaste var att hon ville hjälpa mej idag. Att hon ville besöka mej, utan jag visste om det. Roligt att systern min var hos mej en stund 🤓😎😊

 

Inte nog med det.. Mina morföräldrar var till min förra arbete, Solrosen och köpte en diskställ, skohylla och en vägg klocka till mej.. Blev jätte glad över det. Jag behövde inte betala.. De ville gärna köpa till mej. Tack söta ni!

Jag avslutade kvällen med fredagsmys.🍅🍕 Består av pizza,tomater, vatten och Youtube maraton 😎 Yummy!  Den 19:e november har jag bott i min lägenhet i en månad. Yey! Vi hörs!

kram från Ellen