Hej! Äntligen så kom jag till praktiken igen. Har varit borta i ca 2 veckor. På grund av sjukdom.. När jag kom till praktiken så fick kramar av barnen. Lite blöta kramar dock.. För de var ju så regnigt under dagen ⛆☔ Barnen hade lekt i sandlådan.. de syns i lång väg. Hihi! ❤
wp-1478022552085.jpg
De var ca 10 barn idag.. annars brukar de vara 14 st. Några av barnen var sjuka eller lediga.

  • Vid fruktstunden pratade vi att de är en ny månad. Nästa vecka ska barnen ha höstfest, så man kan klä ut sig. 🤓
  • Barnen berättade att man kunde vara en vampyr prinsessa , Spindelmannen utan mask. 😆
  • Att man kunde måla runt ögonen.. Så man inte blir rädda. Pratades om halloween, som de var igår. Vad man gör när de är bus eller godis. 👻

wp-1478022557521.jpg

Under dagens lopp, var jag med barnen o lekte. De var trevligt! 👼 Jag dukade till lunchen, kl 11 va de mat. När jag skulle hem så var de ingen höjdare väder. ⛆☔ Usch! De var min dag de. Längtar redan till torsdag!

Vänster: Min bild Höger: Min kära vän från Dalarna

Vänster: Min bild. Höger: Min kära vän från Dalarna

Stor skillnad mellan Uppland och Dalarna.. Vilket röstar ni på? Regn och rusk? Eller snö?

wp-1478023258707.jpg
Jag röstar på snön.. Vid kvällen så snöade de hos mej. 🌨 Vi hörs!

kram från Ellen