Tionde dagen ♻


Hej på er! Hoppas att ni de fint. Idag mår jag mycket bättre. Yey!

Vad har jag gjort idag?

  • Jag åt frukost, tog de lugnt Under  förmiddagen.
  • Idag återvinner jag kartonger o sånt på återbruk här i Harbo. Känner mej duktig! ♼♻

Vacker himmel när jag gick till Ica Rylanders, för att handla lite inför helgens mys. Har bjudit in vänner hem till mej imorgon 💙 

  • Åt lunch,
  • Gick till familjen o åt fika.
    Fick hem min  router.. Där började de bra… Tills. .

      Internet krångel.. pappa ska ringa telia imorgon om min internet router. När pappa o jag startade den så fungerar de.. men sen när pappa åkte hem.. så slutade internet att fungera.😡😦

      Hoppas att jag får internet snart i min lägenhet.. Vill inte låna familjens wifi hela tiden,, Vill gärna surfa på min egna dator, fixa på seriebloggen osv…😳

      Önska mej o pappa oss lycka till! 
      För jag vill inte vänta tills en vecka tills internet fungerar ingen.. Drygt! Aja..


      Vi hörs så länge. 

      Kram från Ellen

      One thought on “Tionde dagen ♻

      Söta ord från dej!

