Hej! Jag kan inte fatta att jag har bott här i min lägenhet i nästan en vecka! Wow! Jag trivs väldigt bra här. 💕🏘 

Bästa som har hänt mej. Har inga störiga grannar.. Husägaren vet vilka som ska bo här. ☺🙂  De tackar jag för. 
Vad har jag gjort idag? Medan jag är sjuk??

  • Ätit frukost.. lyckades att koka mitt ägg.. yey! Som jag ville ha de
  • Duschade.. tog Alvedon.   Ätit lite lunch .
  • Suttit framför telefonen.. 
  • Målat.. vilat så gott de går.. 

Just ja.. Min internet router är på väg till mej från posten. Yey! Pappa beställde den idag.. Så om några dagar så har jag den…💕

  • Ska äta middag hos familjen 
  • Tvätta lite kläder där.. Eftersom jag inte förstår mej på tvättmaskinen här i lägenheten..måste skaffa en grej som man kan Hänga upp kläder på. 

Vi hörs!

kram från Ellen