Hej! Idag har jag inte gjort så mycket. Tog en sovmorgon idag. Rätt skönt är de. Jag åt frukost och duschade. Var till affären o handlade lite mjölk, yoghurt och mjukt bröd. De behövs. 👻
wp-image-1099493694jpg.jpg
Jag fick brev från Rebecka i fredags. Som jag svarade på. ✍✉

Det är halloween tema på snapchat 👻🎃

Det är halloween tema på snapchat 👻🎃

  • Vid 14 taget så gick jag till familjen. För min syster Linnéa fyller år idag. Nellie fyllde år den 16/10. Ikväll ska de bli kalas för tjejerna🎉🎈
  • Idag så har jag ont i huvudet.. är hos familjen o väntar tills de kommer gäster senare idag. 🎃👻
  • Imorgon ska jag handla mat, med mamma. (Hoppas jag..) basmat och sånt. De behövs. Ska fylla på busskortet, för jag ska till praktiken på tisdag 🌌
  • Pappa ska fixa internet router till mej.. Han ska Ringa imorgon..Jag behöver internet till lägenheten..Vill inte göra slut på mobilens internet.. Så när jag är hos familjen, är de gratis internet. 📲

Vi hörs så länge!
Kram från Ellen