Finlandsgullets lilla vardag

Tredje dagen 🌾


Halloj! Imorse hände de något i lilla Harbo. Det kan ni läsa härhär här. Jag hörde bara grannarna sprang upp o ner från trappan..

– Har de bråttom till skolan/jobbet?

Jag hade ingen aning att de var en brand några meter från lägenheten. 😐😶😲

Jag åt frukost, lite sur.. För jag hade bråkat med äggen som inte ville bli kokt..Hade kokat igår kväll.. Skulle skala den ägget. Men de blev väldigt pösigt.. 😣😖😡 Haha! Så jag stekte ägg istället. 😏

Jag var till affären o köpte glass och godis. Vid eftermiddagen var jag till familjen o fikade. Jag bjöd på glassen som jag hade köpt. 🍦🍨

  • Jag var hos familjen fram till 19. Åt pizza med familjen. Mysigt! Under dagen så hjälpte jag till lite , var med syskonen o så. 🐰🐇
  • Nyss så kom mina 3 av man syskon o besökte hos mej. Jag har 5 systrar, om ni undrar.  Jätte trevligt. De kollade in lite snabbt. De gillade hur jag bor.☺😊
  • Imorgon får jag besök av min kontaktperson Åsa. Yey!

Trevlig helg allihopa!

kram från Ellen 

Söta ord från dej!

