Hej! Mys! Efter jag har ätit middag hos familjen, vart hos dem några timmar. Gick jag hem till min lägenhet.

Halloween tema på Pixlr #pixlr 🎃👻

A photo posted by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

  • Tog en varm dusch, bytte om till natt kläder, gjorde ordning kvällsfika. Kvällsfika som Jag har köpt själv. 🤓🤑
  •  Nu vet jag hur spisen fungerar. Men fläkten låter som ett flygplan tycker jag ✈ Hoppas att de inte stör grannarna 😯😮
  • Jag är väldigt nöjd hur de ser ut i lägenheten. Pappa ska hjälpa mej att skruva fast min lampa till bordet.
  • Ska få hem min tv snart, egen internet. Är så tacksam att mina föräldrar hjälper oss tjejer med allt! 💞
  • Imorgon.. (hoppas jag)ska jag till praktiken. Men de beror på hur orken är efter 2 intensiva veckor med flytten. Blev hemma i tisdags, för jag hade så ont i kroppen.
  • Så det mycket med flytten. Vi får se hur de blir. Annars får jag vila o ta igen mej här i på Krypinnet.

Får hoppas att jag sover gott i natt. 😪😴 Ska lägga mej vid 22 taget eller så.

Vi hörs!
Kram från Ellen