Halloj! Idag skulle jag åka till praktiken. Men det blev inte så.  Är helt slut efter min flytt. Kroppen sa ifrån! De blev ingen praktik för mej idag. 😔 Jag orkar inte helt enkelt. Det känns som jag sviker dem på praktiken..

14718710_1781541972093592_7251935135885138640_n

Halloween tema på Pixlr 🎃👻 Mobilens skugga syns också med på bild 📱Hoppas att ni kommer att gilla min bild. När jag har utan glasögon. Just denna bild. Annars har jag oftast glasögon 👓

Men min kära mamma sa att jag är bara en praktikant och jag är bara extra fröken i Kims förskola. Har ingen anställning där. Jag är där för jag ska ha något att göra. De sätter ingen press på mej. Så det är skönt.  På morgonen så smsade jag dem. Sov fram till halv 1. Oj oj.. då var man helst slut. 😟 Jag hoppas att jag har mera ork, att komma till praktiken på torsdag.

 

Ha de så fint 🍁🌟

kram från Ellen