Hejsan! Idag så kämpade vi med lägenheten.  Så där ja.. nästan klart med flytten. Jag har fått saker av familjen, ärva en del saker. För man måste tänka på sin lilla plånbok också. 👻
wp-1476728270558.jpg
Pappa och mamma kämpade med min säng. Den hade bråkat med mej igår.
wp-1476728265265.jpg
Nästan klar..

wp-1476728412025.jpg

Så där ja! Men ny bokhylla behöver jag köpa i alle fall. Lite mattor, och andra saker. 📦🐱 Vi ska fixa lite mer saker i lägenheten. Såg mina nya grannar idag, när jag höll på med flytten. 🐶 Ser fint ut än så länge. Eller vad tycker ni, än så länge?

I natt så sov jag så dåligt ,, så jag tänker sova i min lägenhet imorgon kväll till onsdags morgon. Då har jag flyttat på riktigt. 😴😪

Men denna natt vill jag och sa jag sova här hemma med familjen. Tänkte att man kanske man sover dåligt första natt.. Då vill jag inte sova dåligt i 2 nätter. Så imorgon flyttar jag in. Ska få hjälp av mormor med gardinstänger o sånt imorgon eftermiddag. 📦🔑
Vi hörs! 🍁
kram från Ellen