Halloj!  Tog in lite möbler till lägenheten idag. Men sängen krånglade.. De saknar lite grejer till lägenheten. Tex bord, stolar.. Man ska försöka tänka praktiskt, att man får in saker och så. Längtar tills allt blir färdig nu. 😯

wp-1476635979993.jpg

Lite jobbiga att de är så rörigt i lägenheten, innan när allt får sin ordning. Min tålamod är inte de bästa..
men jag försöker. 😮 När de blir rörigt gillar inte jag.. 🙁 Kämpar!

(Videon är Till sängen som krånglar för mej.. ) 

Lite roligt att man såg sin granne, när man höll på med flytten. Grannen kikade in genom fönstret, när han/hon skulle gå ut från stora ingången. Mitt fönster är nära stora ingången. Hihi! Jag känner bara till en granne, som går samma församling som mej.

Imorgon ska mamma @fru.heidilundberg, pappa @letolu och jag kämpa med lägenheten. 🤗🙂 längtar!!! Vi hörs! 
kram från Ellen