Ännu mera packning


​Hej hej! Ikväll (kanske) ska jag o mamma packa ner mitt porslin o sånt, till mitt lägenhet. Idag har jag tänkt att ta in mitt Ritbord o lite andra saker. 📦😊

  • Har rätt så ont i kroppen idag, efter all packning o bärande. Tänker hela tiden att Vara rädd om ryggen 😩😟 Böja knä och så
  • De känns att de är nära nu med flytten. Jag kommer att få grejer av familjen också (kanske jag har redan skrivit de? Aja sorry for that 😝) 😧😎
    • Får kolla lite hos Ikea, Solrosen, saker i jula. Osv. 😎😉 Köpa internet router, skaffa box till min tv. Köks-saker 😶🙃

    Vi hörs!

    kram från Ellen 

    3 thoughts on “Ännu mera packning

      • Tack! Såg de mysigt ut eller? 🙂 (videon som jag skickade till dej på facebook-chatten)
        Jag längtar när allt blir färdigt. Orkar inte att vänta längre.. Vill få in allt! Vill få möbler o köpa saker till lgh. Måndag ska vi ta in möblerna. Behöver köpa saker på Solrosen/ikea.

    Söta ord från dej!

