Sparad i Livet pÄ Sjövik

Skolavslutning 2016 đŸŒ±


Hejsan! Ibland tĂ€nker jag tillbaka frĂ„n min tid frĂ„n Sjövik. Jag saknar fortfarande den tiden. 💓Men jag vet att vi som gick pĂ„ L-blocket, steget och de andra linjerna Ă€r alltid vĂ€lkommen tillbaka. Hade ingen ork att lĂ€gga upp bilderna, vid maj/juni. Men hĂ€r kommer de.

skolavslutning-16-1
L-blocket 2015-2016 bestÄr av: Jag, Tomas, Joel, Mattias, Kim, Philip, Niklas,
Emmy, Lovisa, Sandra, Calle och Frida.💖 Ett hĂ€rligt gĂ€ng.

I början sÄ tog de tid att lÀra kÀnna alla 1:orna. Man hade inte hittat sin lilla gÀng Àn.
Eftersom vi som gick i 2:an hade ett annat gÀng, nÀr vi hade börjat första Äret pÄ L-blocket.
Men sen blev man ett gĂ€ng. Men denna gĂ€ng saknar jag, sĂ„ de gör ont i mej. 💗
skolavslutning-16-2
Fina fröknarna!  Assistenterna.. Har haft dem i kÀrnÀmnen, musik,drama och andra Àmnen.
VĂ„ran idrottslĂ€rare, trĂ€slöjdslĂ€rare, bildlĂ€rare var ocksĂ„ vĂ€ldigt bra, de Ă„ret som man har haft dem. 🎒🎓
skolavslutning-16-3
Det jobbigaste dagen , var att sĂ€ga hejdĂ„ till sina vĂ€nner och klassen. 💔💗 Tacksam över att jag har gĂ„tt pĂ„ Sjövik frĂ„n 2014 till 2016. Minnen för livet! Har ni gĂ„tt pĂ„ nĂ„gon skola, som ni Ă€lskade otrolig mycket?

Ha en fin dag allihopa!
kram frÄn Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjĂ€rtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎹 Musik/SĂ„ng. đŸŽ¶ đŸŽč Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. đŸŒ·

4 reaktioner till “Skolavslutning 2016 đŸŒ±

  1. Jag Ă€r glad över att du har gĂ„tt pĂ„ Sjövik 🙂 det gjorde dig till en starkare person, innan du började dĂ€r var du osĂ€ker pĂ„ dig sjĂ€lv vem du ville vara Ă„ sĂ„.. men skolan gjorde du mĂ„dde bra igen ❀ förstĂ„r de kĂ€nns tomt, men Ă€r bra att ni vĂ€lkomna hĂ€lsa pĂ„ sĂ„ ofta ni vill/kan.

Söta ord frÄn dej!

