Hej hej! Idag så åkte jag till praktiken. Efter som det är stängt imorgon och på fredag på Kims förskola. De är studiedag för barnen och mej, medan de som är förskolelärare har kurs. 🤓☺

Hur som helst.. idag var Kims förskola  {Avdelningen myrorna 🐜} på teater 🎭. Så de var roligt! Sist jag var på teater föreställning var när jag gick på Boland Syllen ~ Estet 2008-2012. Så de var ett tag sen. Jag gick aldrig på teater på Sjövik. 🍁🍂🙃

Lånad från google

Lånad från google

Kl nio på morgonen kom jag stressad till praktiken, för de var vägbygge innan Uppsala. Alla barnen höll i hand o hand, jag höll i 2 barnens händer. Sedan gick vi alla till teatern. http://denlillateatern.se/ När vi hade kollat klart gick vi alla tillbaka till Kims förskola. Barnen tyckte de var jobbigt att gå så långt, de var hungriga och trötta. Vi kom tillbaka vid halv 12. Sen åt vi lunch. wp-1475681721425.jpg
Kl 12 slutade jag för dagen. Barnen var glada att jag är hos dem. Haft min praktik sen 23 augusti. Yey! Vi hörs! 💛 💙

kram från Ellen