Hej! Nu ska jag berätta er en rolig minne från gymnasiet tiden. Jag, Maria och Emelié hade ett gäng på gmnasiet. En eftermiddag/kväll så träffades vi på stan. Vi hade jullov, så vi passade på att ses då.
tjejtok-11-1
Vi var på stan, Burger King o biomys med våra klasskompisar Elya och Linnéa. Haha! 😛🤓 Vi gjorde ett berg på Burger King.. Vilka busfrön vi var då. Jag, Maria gick sista året på Bolandgymnasiet Sylvenius. Medan Emelié, Elya och Linnéa hade ett år kvar.  🙂☺
tjejtok-11-2
Vi kollade på twilight, näst sista filmen. Vi hade en maraton på de filmerna. Haha! Vissa tyckte att vi var säkert galna.. men men.. Så hade vi tjejer de. 🙃 Förresten.. är vi inte söta på bilderna? Så pluttisar vi var då 😏😍😘

Jag har tänk att berätta lite roliga händelser på bloggen, från gymnasiet. Låter de kul? Men självklart har jag tänk att visa bilder från Sjövik nån gång också. För Sjövik finns en del i mitt hjärta. ❤  Ha en fin dag allihopa!

kram från Ellen