Hej! I morse så vräkte regnet ner i Harbo, men när jag kom till Uppsala.. Så regnade de inte. Haha! Lustigt! Idag på praktiken så hade vi först fruktstund. Sedan så lekte barnen med olika aktiviteter. Några barn pysslade/ritade med en fröken. De skulle klistra dit saker på en målad teckning, som de hade klipp ut. De ser ut som havet. Tex rita en krabba eller så. 🌊

wp-1475145681781.png

Jag satt med barnen och ritade. Blev så sugen att rita när Barnen höll på..När de blev klara satt de upp på vägen. Jätte fint! 💧 Innan maten så berättade en av fröknarna på Myran, att vi ska gå på teater på onsdag. Jag kommer att vara med dem då. Ekoxen från samma förskola ska också med. 🎭
wp-1475145717153.png
Jag dukade till maten, medan de städade undan. Kl 11 lunch. Kl 12 slutade jag för dagen. De är så kul o se att barnen ser fram emot teatern här i Uppsala, nu på onsdag. Sist jag på teater var när jag gick på estet ~ Boland Syllen.. De var en evigheter sen. Gick på estet från 2008 till 2012. 🍃☄

 

Nästa vecka är jag praktiken tisdag o onsdag. För de har studiedag på torsdag och fredag. Kims förskola har stängt då. Så jag byter en dag bara. 😋😊 Men veckan efter blir de som vanligt igen. För min LSS gör de inget om jag byter någon dag. Huvudsaken jag har mina timmar där 💧

Vi hörs!

kram från Ellen