Sparad i Foton

Fotonörden~ Hösten 2011


Hej! Snygga bilder man tog till Bolandgymnasiet Sylvenius öppethus, år 2011. Jag var Boland Syllens egna fotograf 📸 Jag blev super-glad när de la upp mina foton här.
007
Estet-programmet var helt klart bäst! Jag skickade mina foton till Sara då, på mail. Estet: Bild, Musik, drama, dans och Musikal! 🎨🎶🎬🎭
006Vi åkte på utflykter på estet. De bästa minnen från gymnasiet var 3:an o 4:an på Boland. 1:an o 2:an var så där. Jag har några minnen från estet, men också jobbiga minnen. Så är de man var ung och gick på gymnasiet. 😏😊
syllen-2
Jag gick på estet 2008 till 2012 . Vilket program gick ni på gymnasiet?

Ha en fin dag allihopa! 

Kram från Ellen 

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

2 reaktioner till “Fotonörden~ Hösten 2011

Söta ord från dej!

