Hej! Igår så var jag seg när jag kom till praktiken. Jag hade vaknat vid 3 på morgonen och var hungrig. Men tyckte att de var för tidigt att gå upp då. Somnade om och vaknade vid 7 tiden.. Kände mej som en zombie. Haha! 😄
Väl på praktiken igår så var vi ute på gården. Jag och en arbetskollega lekte ” Under hökens vingar kom” med barnen. Det var länge sen man körde den leken. 🍁 🍂 🍃 🍏
14247582_1768610806720042_1727204681_o
Fruktstund inne på förskolan. Sedan så lekte barnen inne på förskolan. Jag var med barnen när de lekte med lego först. Ett barn tröttnade på lego, hon/han ville hålla på med lera. De gjorde vi också.
wp-1471950929842.jpg
 Innan maten så dukade jag. En fröken hade olika bilder på de andra barnen,,på bilderna hade de barnen nåt sommarminne. Vi var 2 grupper. De fick berätta vad de tror om de sakerna på bilderna vad de har nåt med Solen, vinden och vattnet att göra. 🐈 🐐
kl 11 var de mat. Jag gick innan 12 för de var dags för mej att åka hem. Jag hade fullt upp igår. 🐑 🐏 Imorgon ska jag dit igen.🌠 🐼  Vi hörs!
kram från Ellen