Hej! Nä va sött! Här har ni mej, när jag jobbade på Solrosen Östervåla. 💖
1536485_1397979443783182_1138573400_n
Här är det taget från hösten 2013. Jag kände det var dags att gå vidare.. Jag sökte in på Sjöviks Folkhögskola vid våren 2014. Började på L-blocket hösten 2014. 📖 📰 ✏

Sommaren 2016 slutade jag där. 2 bästa år på Sjövik! Men alla får vara med om både bra och jobbiga saker i livet. Jag kämpade! Jag är mera självsäker nu, än då på bilden. 😄 💖

Nu har man praktik på Kims förskola! Snart flyttar man hemifrån.. De trodde man inte för några år sen.💓 💗 💚 Vilket stort kliv.  Mycket starkare nu och gladare! 🍁 🍂 🍃 🍏

Livets underliga vändning, kan förvåna mej ibland… Saker som man trodde att var bra, är inte lika bra. Eller saker som man tror att det är inge bra,, visar sig att de blir toppen. Jag vet inte hur jag ska förklara de här för er.

Jag trodde inte att jag skulle vara redo att börja på Sjövik, lära mej saker.. och kanske flytta hemifrån.. Nu år 2016 har jag gått 2 år på Sjöviks folkhögskola. Vid oktober ska jag flytta hemifrån, har praktik på ett förskola. Efter jag har haft en jobbig period från 2012.. så det tog tid tills jag kunde stå på fötterna igen. Det kanske är värt det?

 

Ha en fin dag allihopa!

kram från Ellen