Höstmys i Östervåla, 2016


Hejsan! Idag var jag till Östervåla med min bästa kontaktperson Åsa. Det var länge sen vi sågs nu. Så det var trevligt att vara med henne igen. 🍁 🍂 🍃
hostmys-i-ostervala-16-1
Vi satt och fikade ute i Vålakakan. Det här är min goda fika, och Åsas syns i bakgrunden.  🍪 🍰
hostmys-i-ostervala-16-2
Bästa Åsa! Vi satt och pratade om min blivande lägenhet, som jag ska flytta vid början av oktober. Jag kan knappt bärga mej ! 👻 🎃 Jag känner mej så rastlös! Jag ska bjuda Åsa på fika hos lilla mej. Ska bli kul!
hostmys-i-ostervala-16-3
Jag och min fika! ☺ 😄 Något som jag ser fram emot nu, är att flytta hemifrån och att komma till höstfesten!
hostmys-i-ostervala-16-4
Efter fikat så gick vi till Biblioteket för att kika på pappas kusins Perh foton. De var fina. Ligger nog i släkten tror jag. 📷  Vi gjorde lite ärenden i Östervåla. De behövs ibland. Hans instagram: https://www.instagram.com/59perh.eklund/

Köpte denna också. Jaja! Jag älskar ju att läsa serier!   😉 Ha en fin helg allihopa! 

kram från Ellen

2 thoughts on “Höstmys i Östervåla, 2016

  1. Mysigt ni hade du och Åsa 🙂 förstår längtan flytten till egna lgh! ska bli ”spännande och roligt” att få komma hem till din första lgh.
    Och roligt du ska iväg på höst festen på skolan sen. kram ❤

Söta ord från dej!

