Halloj! Hoppas att ni har de fint. Jag skrev inget i torsdag hur min praktik var. De första jag gjorde var att vara ute på gården med barnen. De hittade lite stenar och pinnar. De berättade att de kom från dinosaurer från 100 år sedan. Gulligt! ❤

Underbara foton från imorse 📷📸 #hösten2016 #autumn2016 #harbo #soluppgång #sunset

A photo posted by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

Sedan gick vi in, för det var dags att ha fruktstund. Päron var populärt av barnen. Vi sjöng några låtar tillsammans. Jag trivs jätte bra på praktiken.🍏

Efter sång och fruktstund så gick barnen och lekte med olika saker. Tex att hålla på med lera, skriva sin namnskylt på väggen, med bilder på dem. Rita med salt, hålla på med lego.. 🍁 🍂 🍃

wp-1474118120397.jpg
Jag håll på med lera med barnen, det var trevligt. Jag var med barnen när de lekte, skojade med barnen.🙂 Jag ritade mina seriefigurer till barnen. Yey!   🍭 🍬 🍫

Vid 11 var det soppa och pannkakor. Mums! Vid 12 slutade jag för dagen. 🌠 🐼
Hur har ni haft det? Ha en fin dag allihopa! 🌿 

kram från Ellen