Hej! Hoppas att ni har de bra. Jag hade en fin dag på praktiken idag. 🍂🍁 Morgonen så lovande ut. Lite kallt ute, men tur att man hade en varm tröja under jackan.
wp-image-1440215873jpg.jpg
Idag på praktiken så var vi till en lekpark. När vi kom dit, så hade vi fruktstund. Efter frukten så sprang barnen och lekte. Jag fick vara med och åkte i rutschkanan. Några barn tog med mej till en lek-ställning. Jag låtsades att jag var en bläckfisk och lekte med barnen-. haha! 🐙

Några andra av barnen ville att jag skulle krypa in nån stor häck..
– Jag kommer att fastna här
– Nä.. jag kan visa hur man kan komma ut.

Jag lyckades att krypa i genom den stora busken.. Och ut. Haha! 🍁 🍂 🍃 Jag fick göra om det några gånger, leka och krypa med barnen. Till slut var det bra. Vi var där en liten stund,,tills det var dags att gå tillbaka till förskolan igen. (man blev varm efter man har lekt ute med barnen.)

Jag dukade till maten, och hämtade maten, medan ett barn berättade sin sommarminne. Jag tycker att det är så gulligt när barnen ska förklara saker för andra.  KL 11 åt vi pasta..Yummy! Vid 12 taget så slutade jag för dagen.😋

——————————————————————————-

Jag har kontaktat min LSS handläggare om man ska ha utredning om praktiken. Om jag ska öka en till dag eller inte. En så länge så väntar Kims förskola med de, berättade min LSS handläggare. De vill att jag ska ha vara hos dem flera dagar. Sen får man se hur de blir. 🍁🍂

Har bara gått i 4 veckor, 2 dagar i veckan.. (När jag var inte sjuk..) Så jag förstår dem att jag ska vara hos dem lite längre .. Innan man gör ett utredning med praktiken. 🐼 Jag tycker att de låter bra med de. Jag trivs på praktiken.
Vi hörs!✨ 
kram från Ellen