Halloj! Jag skrev ingen från praktiken igår. Var så trött efter gårdagens bus på praktiken. 🍂🍁 De första vi gjorde var att leka med barnen på gården. Jag lekte med några barn. Det var mysigt. Kastade boll till varandra. 

Jag tröstade ett barn, som var ledsen. Men barnen var en annan grupp på förskolan. Barnen lugnade sig till slut.🙂 De andra såg att jag hade tröstat barnen. Alla grupper på Kims förskola samlades för det var fotografering.

wp-1473256503192.jpg

Innan jag skulle till praktiken igen🙂

Först var det Ekoxen och sen var det myrorna. Jag fick vara med på gruppfotot med barnen, och mina handledare. Sen fick jag stå bakom kameran, och roade barnen, medan en kollega tog kort på dem. Haha! Barnen va så lättroade. 😄 Haha!😊 ☺ 😂

Vi hade fruktstund, jag delade ut frukt till barnen. Jag behövde inte göra så mycket. Hjälpa till det jag kan göra. Under förmiddagen så var det lek och skoj med barnen. Jag fick gå in för att se när några barn målade en sommar bild. Jätte gulligt! Alla barnen gick in och lekte.🍂

wp-1473256372165.jpg

Rip råttan 🐀 🐁

Jag satt med barnen och höll på lera. Först gjorde jag en snögubbe Den blev mos, av ett barns hand. Gjorde spöken. Hända samma grej. Och en råtta. Haha! Blev mos! Vilka busungar! 🐀 🐁

wp-1473256359159.jpg

När jag väntade på bussen igår🙂

Vi satt oss i ringen, 2 barn skulle berätta 1 sommarminnen. De var kul att se.

[ Jag kommer inte ihåg ordningen, hur dagen var igår. Men nåt sånt här var det i alle fall. ]

Kl 11, åt vi god pasta. Jag åkte hem efter maten. De var så roligt att vara med barnen. Jag trivs på praktiken. De verkar som de andra trivs med mej också. Ha de så fint allihopa!

kram från Ellen