Halloj! Hur mår ni, mina små fina färgglada små löv? Jag mår bara toppen idag!  Idag så åkte jag till praktiken igen. Efter jag har haft magont i några dagar.❤
plocka blåbär,
Idag på praktiken var vi ute i skogen med barnen. De fick först leta Efter pinnar, som är lika långa som deras arm. Och lägga på en vit filt som vi hade med oss. Även 5 barr. Sedan var de fart på barnen. Med lek och skoj i skogen. 🍁

Det fanns gott med blåbär där. Barnen åt blåbär och vi andra som jobbade där. När barnen hade lekt färdigt, gick vi tillbaka till filten igen. Barnen fick gissa varför deras pinnar var så olika stora o långa. 🌳

Deras svar var ju att alla hade olika långa armar. Bra svar! 🍂Sedan tågade vi tillbaka till Kims förskola för att äta mat.
14232383_1760247554223034_7018966170879156694_n
Mysig torsdag man hade det. Barnen gillade mej. Och jag gillar dem. Jag har lite svårt att komma ihåg allas barnens namn. 😅😏 De tar sina stund att lära sig allas namn på rätt barn. Hihi!

Ha en fin dag, för det har jag! 

kram från Ellen