Magont! 


Hej! Har magknip sen i lördags. Idag åker jag inte till praktiken. För magen känns så där. 😯😟 Usch! Men kommer till praktiken på torsdag istället. ❤

Känns lite tråkigt att magen är dum. Den verkar vara orolig på något sätt. Jätte skumt.  Jag längtar efter barnen på praktiken. Även dem som jobbar. 😯😞 

(De är inte tjejveckan om ni undrar..Bara magknip)

Jag ser fram emot på torsdag istället. ❤☺ Ska bli kul att träffa barnen igen o alla dem andra. 
Idag ska jag vila mycket. (Som jag har gjort sen i lördags 😛) Försöka hitta på något, även jag blev hemma från praktiken idag. Läsa en bok? Kolla på film? Vi få se vad jag gör. 
Vi hörs!

kram från Ellen 

Söta ord från dej!

