Min lilla vardag (2)

Bostadskö


Halloj! Nyligen så ställde mina föräldrar mej i bostadskö, i 2 lägenheter här i Harbo. Yey! 😀 😛 Söta ni, fråga inte varför mina föräldrar gjorde de åt mej. Jag behövde faktiskt lite hjälp med vissa saker, så är det bara. 📱

Jag längtar just nu! 💓 Men är nästan redo. Man kan säga att jag är 80% redo. Hihi! Nästan 110%. 😊 ☺

Caféet – http://pilab.se/2014/03/19/lagenhet-5/

Krypinnethttp://pilab.se/2014/03/19/lagenhet-1/

Ha de så fin allihopa!🎉

kram från Ellen

4 thoughts on “Bostadskö

    1. Tack ska du ha! Va glad jag blir. 🙂 Jag hoppas att de blir första bostaden, som jag har sökt.
      De är nån som bor där just nu, men han ska ut. De har jag bestämt. Haha! 😀 För där vill jag bo. Håll tummarna för mej!

Söta ord från dej!

