Halloj! Hoppas att ni har de bra. När jag kom till förskolan, så såg jag de hade fixat en namnskylt på skåpen. Yey! Nu fattas de bara en namnskylt så jag kan sätta på tröjan eller så. 💜 Först var man ute på gården och lekte med barnen. Eller kollade när barnen lekte.

Jag med kims förskola tröja

Vi gick in så hade vi fruktstund. Vi visade en mjuk och en hård kastanj,, barnen fick gissa hur de ena kunde vara så hård och den andra inte. Svaret var att solen, vinden och vattnet gjorde så att den hårda och lilla kastanjen inte var kvar på trädet. Det var gulligt att höra barnens gissningar! Ihh!❤

Barnen lekte olika slags lekar, ritade, vävde, höll på med lera och mycket mera. Jag fick vara med barnen . 🎶💙 Jag satt och ritade med barnen. Det var mysigt. Vi hade en skattjakt inne hos stora Myrorna, ( Avdelningen som jag är i just nu) Gömde skatten, sen fick de leta. Barnen turades om att gömma skatten.
14088758_1757121384535651_1667383515_n
Satt och höll på med lera med några barn. Den här gumman gjorde jag. Barnen döpte den för Elisabeth.. Tills efter ett tag blev den mos. Haha!

Vid 11 åt vi mat. Soppa o pannkakor. 😊 Yey! Jag är slags extra fröken gör barnen. De är så kul på praktiken, tycker jag. Nu längtar man efter på tisdag igen. Praktik! 💟 Ha en fin dag allihopa!

kram från Ellen