Vänskap

Tjej helg, 2016


Hej gullisar! I helgen var jag upp till Falun för att umgås med min kompis Frida. Vi har gått i samma klass i 2 år, på Sjöviks folkhögskola. Så det var så mysigt att träffa henne igen. 💛 💙
Tjej helg, 2016 (1)
Fredag 12/8. Frida mötte upp mej på stationen i Falun. Hennes pappa skjutsar oss  till lägenheten som vi var under hela helgen. Åh vad vi har längtar efter att träffa varandra igen. ☕

Vi kollade på  CalinexStudiosOfficiell filmer på Youtube. Eftersom vi känner dem In real life.  Vi kollade på en film och åt varma mackor. 😋  Det var mysig! 🐼

Tjej helg, 2016 (2)

Lördag 13/8. Frida och jag fick på stan i Falun. Jag har aldrig vart i Falun förut, har bara åkt i genom den. Så det var mysig att kika runt.🐺

Tjej helg, 2016 (3)
Vi kollade i affärer , shoppade lite. Vi var till ett gulligt fik/restaurang som heter Gobiten. ☺ Där satt vi och åt lunch.  Frida tog bakat potatis med skagenrörar. Mums! Jag tog pannkakor, sylt och grädde.
Tjej helg, 2016 (4)
Några timmar senare handlade vi till middagen. När vi kom tillbaka kollade vi på en film som heter I am Sam.

Vi gjorde ordning till tacosen, kollade på en film som heter kollade lite på Youtube, innan vi lagade klart maten. 🐳 De var viktigt att Facebooka våran tacomys! De tycker även jag också. Hihi! 🌸
Tjej helg, 2016 (5)
Söndag 14/8. Sista dagen så tog vi vara på våran sista. Vi gick på en promenad och när vi kom tillbaka kollade vi på tv, åt lite gott som vi hade kvar sen i fredags.

Det var jobbigt att åka hem igen, att se fina vännen vara kvar på stationen. Medan min tåg rullade mot Uppsala. Men jag och Frida ska ses snart igen, men när vet vi inte. För då ska hon komma hem till mej. ❤

Just ja.. Jag köpte nya nagellack i lördags och en liten fack, som man kan lägga busskort i. 🐖

13934967_1752352211679235_1968795660304206662_n
Tack för en underbar och mysig helg med dej Frida! Har haft så kul! Känns tråkigt att åka hem igen. Längtar redan när vi ses igen. ☺ Min fina vän! Nästa gång får du komma hem till mej! DU ÄR BÄST! 💚😊😄 Kramiz! ❤

Hur var eran helg varit? Ha en trevlig dag allihopa! 

kram från Ellen

2 thoughts on “Tjej helg, 2016

Söta ord från dej!

