Mitt arbete

Snart så..✌


Halloj! På onsdag  17/8 Studiebesök på ett förskola som heter Kims Förskola, i Uppsala. Blivande praktikplats för mej  Lite nervös! Det jag fick veta av mina föräldrar är att jag ska vara slags lek-fröken till barnen. De resten som jobbar där, tar hand om resten.   ☺

Fråga inte varför.. Jag kommer att ha vissa uppgifter som bara jag klarar av.  Kommer att ha en egen handledare också, på de nya praktiken. ✌

Så ska ställa mej på bostadskö snart också. Ett lägenhet som jag är sugen på i Harbo. När jag ska ställa mej på bostadskö vet jag inte. Mina föräldrar hjälper mej med detta. Och de tar sin lilla tid, tills man får sitt eget krypin. De är mkt att fixa också till de. Om ni förstår hur jag menar. 🍇

 

Fråga inte varför.. Jag klarar av vissa saker, och en del saker inte. Så de är skönt att jag får hjälp av folk, som kan saker mer än jag. ❤♡

Ni får ha de så bra så länge! Gokväll!  🍊 

kram från Ellen

4 thoughts on “Snart så..✌

Söta ord från dej!

